Center za socialno delo Jesenice

Cesta železarjev 4a, 4270 Jesenice, T:04/583-46-00, F:04/583-46-40, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. web: www.csd-jesenice.si

Kazalo

URADNE URE

ponedeljek od 08.00 do 12.00 ure
  od 13.00 do 15.00 ure
sreda od 08.00 do 12.00 ure
  od 13.00 do 17.00 ure
petek od 08.00 do 12.00 ure

 

Prva socialna pomoč

se izvaja ves poslovni čas

POSLOVNI ČAS

ponedeljek od 07.00 do 15.00 ure
torek od 07.00 do 15.00 ure
sreda od 07.00 do 17.00 ure
četrtek od 07.00 do 15.00 ure
petek od 07.00 do 13.00 ure

 

Sodelovanje z eno od pekarn na Jesenicah se je vzpostavilo v decembru 2012. V pekarni vsakodnevno ostajajo neprodani pekovski izdelki in kruh katere pekarna po zaprtju trgovine mora zavreči. V pekarni so bili pripravljeni na sodelovanje s centrom. Vzpostavili smo program na podlagi dogovora o medsebojnem sodelovanju. Pekarna je vsakodnevno pripravljena dva do trem posameznikom oz. družinam donirati svoje izdelke.

 

 

 

Na CSD smo izdelali protokol sodelovanja. Model se je po dobrih dveh letih izkazal za uspešen. Na CSD delavke ob kontaktih z uporabniki zaznajo morebitno krizno situacijo v posamezni družini oz. pri posameznikih in ga napotijo k direktorici, ki opravi pogovor in preveri pripravljenost oz. primernost za prejemanje donacije. Ljudje so ob tem seznanjeni s pogoji za začasno in dnevno prevzemanje kruha. Ob predhodni preverbi v pekarni o možnosti vključitve in napotitve posameznega občana v pekarno, se izdela napotilo katerega uporabnik sam izroči v pekarni in kjer se dogovori o dnevnem prevzemanju pekarskih izdelkov, kateri je tik pred zaprtjem trgovine.

 

 

 

V pekarni tako točno vedo koliko občanov bo prišlo po donacijo, katero pripravijo in jo pred zaprtjem pekarne izročijo uporabnikom.

 

 

 

CILJI: S sodelovanjem pekarne omogočamo posameznikom, ki so se znašli v hudi materialni stiski dnevno zagotavljanje pekovskih izdelkov, kar pomaga pri osnovnem preživetju. S tem se »gasi« lakota, v kolikor pa so vključene družine, otrokom omogočijo priboljške v obliki peciva. Uporabnikom se tako pomaga pri prebroditvi krize. Z družino oz. posameznikom se ob tem začnejo aktivnosti v smislu načrtovanja izhoda iz trenutne situacije in pomoč pri razporejanju svojih denarnih virov.

 

 

 

 

 

NEPOSREDNI:

 

-        Zagotavljanje najosnovnejše dobrine najbolj ogroženim

 

-        »Viški kruha in pekarskih izdelkov« ne končajo v smeteh

 

 

 

      POSREDNI:

 

-        zmanjševanje revščine

 

 

 

 

 

ČAS IZVAJANJA:  Program se izvaja preko celega leta. Občani so upravičeni do brezplačnih pekovskih izdelkov različno dolgo, glede na njihovo trenutno situacijo.

 

 

 

UPORABNIKI: So družine, pari, ki so se znašli v hudi materialni stiski, zaradi česar si ne morejo zagotavljati najosnovnejših prehrambenih izdelkov, živijo v revščini in pomanjkanju.

 

 

 

OBSEG: S programom smo pilotno začeli v decembru 2012. Mesečno v pekarno po brezplačen kruh hkrati hodijo od 2 do 3 občani.

 

 

 

REZULTATI IN EVALVACIJA:

 

 

 

Program se je vseh teh letih izkazal kot zelo uspešen in koristen, poteka brez večjih zapletov. Upravičenci, ki so v program vključeni izražajo zadovoljstvo in poročajo o kvaliteti izdelkov in primerni količini. Obseg upravičencev glede na velikost pekarne je optimalen in ni moč pričakovati širitve. Ugotavljamo, da obstajajo med starejšimi upravičenci razmere, ki so trajnejše in ne gre le za trenutne in premostljive stiske, prisotne so še zdravstvene težave zaradi katerega je prognoza izhoda iz trenutne situacije manj ugodna in ni pričakovati izboljšav. Med družinami običajno so to matere z otroki, se situacija hitreje spreminja in je boljša perspektiva, s tem pa tudi dinamika upravičenosti do tovrstnih pomoči.

 

 

 

Odgovorna za program: Anita Bregar, tel. št. 04/583 46 01, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.